در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی

تمدید پروانه ی مهندسین عمران

تمدید پروانه ی مهندسین عمران- یکی از مسایل مهمی که هر فرد باید در طول زندگی خود به آن توجه نماید و غفلت از آن خسارات جبران ناپذیری به جای میگذارد و چه بسا سلامت خود و همکاران را به خطر می اندازد و آسیب های فراوانی را به محیط زیست وارد می سازد بهداشت و ایمنی محیط زیست و محیط کار است . شناسایی محیط پیرامون و آشنایی با موارد خطرساز در هر محیط می تواند منجر به کاهش احتمال بروز خطرات و افزایش توانایی سازمان در کنترل عواقب خطرات در صورت بروز حادثه است .

ارائه مدارک پروانه نظام مهندسی به سازمان نظام مهندسی

پس از اتمام دوره ها و سمینارهای برگزار شده توسط نظام مهندسی و اخذ گواهینامه حضور در این دوره ها، متقاضی پروانه اشتغال نظام مهندسی باید اقدام به واریز اینترنتی عوارض صدور پروانه اشتغال به کار نماید، که مبلغ آن و شماره حساب مربوطه از سوی سازمان نظام مهندسی همان استان اعلام می شود. با انجام این واریز تاییدیه پرداخت الکترونیکی به متقاضی داده می شود.

پس از آن متقاضی باید به سازمان نظام مهندسی مربوطه مراجعه کرده و به عنوان بخش بعدی فرایند سوگندنامه مهندسی از وی اخذ شود. این مرحله نیازمند حضور خود متقاضی و نه هیچ شخص جایگزینی است. و در نهایت به عنوان اقدام آخر کلیه مدارک پروانه نظام مهندسی که شامل موارد زیر است را تقدیم سازمان نمایند.

مدارک پروانه نظام مهندسی شامل:

کپی مدارک شناسایی: شناسنامه، کارت ملی، گواهی پایان خدمت
کپی مدارک تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
3 قطعه عکس 4*3
پرینت تاییدیه قبولی در آزمون نظام مهندسی
مدارک و سنوات سوابق اشتغال به کار

پس از طی تمامی این مراحل و ارائه مدارک پروانه نظام مهندسی گفته شده در بالا، از سوی سازمان پیامی مبنی بر حضور جهت دریافت پروانه نظام مهندسی به داوطلب ارسال می شود.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon