در مقالات ارتقا پایه

مرکز آموزش آنلاین مهندسان

مرکز آموزش آنلاین مهندسان-دوره های آنلاین نظام مهندسی کشور-شرکت در دوره های لازم برای ارتقا و آزمون داخلی  برای ارتقا پایه پروانه اشتغال در رشته ی مهندسی الزامی است .

تمامی دوره ها و آزمونها به دلیل شرایط کنونی کرونا آنلاین می باشند.

ارتقاپایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه , تمدید و ارتقا پروانه مهندسان ساختمان دانشگاه پیام نور استان البرز با مدیریت دکتر مهدی آخوندی

مرکز آموزش آنلاین مهندسان
مدت زمان اعتبار  گواهی دوره های آموزشی :

اعتبار گواهینامه های پایان دوره آموزشی از تاریخ برگزاری دوره سه سال بوده است، لذا اعتبار گواهینامه ها به مدت سه سال به قوت خود باقی است و متقاضیانی که تعدادی از دوره ها را مطابق ضوابط شیوه نامه قدیم گذرانده اند می توانند با گذراندن تعداد باقی مانده از مجموع دوره های آموزشی مورد نیاز از دوره های آموزشی جدید، نسبت به ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار اقدام نمایند.

 

ارتقا پایه پروانه اشتغال نظام مهندسی ساختمان :

شرکت در دوره های لازم برای ارتقا و آزمون داخلی  برای ارتقا پایه پروانه اشتغال در رشته ی مهندسی الزامی است .

به شرط قبولی در آن آزمون، حضور در کلاس ها و گذ‌شت زمان کافی می توانند ارتقاء پایه داشته باشند.  به نحوی که اگرکسی در سال ۸۷ از دانشگاه در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشد و به طور مرتب در حرفه مهندسی فعالیت داشته باشد.

به شرط قبولی در آزمون ها در سال ۹۰ پایه ۳، در سال ۹۴ پایه ۲ و در سال۹۹ می تواند پروانه اشتغال به کار پایه یک را کسب کند.

ارتقاء پایه اولین برگزار کننده مجازی دوره ها ی ورود به حرفه – تمدید – ارتقاء پایه مهندسان ساختمان دانشگاه پیام نور

قابل ذکر است ارتقا پایه 1 به ارشد نیاز به گذروندن دوره های آموزشی ندارد.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon