در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی

هزینه دوره های ارتقا پایه نظام مهندسی البرز

هزینه دوره های ارتقا پایه نظام مهندسی البرز هم همانند سایر استانها, بر اساس مصوبه ی کمیته ی آموزش نظام مهندسی استان البرز تعیین می شود و با توچه به اینکه هزینه ی دوره های ارتقاو تمدید پروانه ی نظام مهندسی در استان البرز نسبت به سایر استان ها کمتر می باشد مهندسین سایر استان های کشور تمایل بیشتری نسبت به شرکت در این دوره ها بصورت مهمان دارند.

چه زمانی برای ارتقای پایه نظام مهندسی ساختمان اقدام کنید؟

هزینه دوره های ارتقا پایه نظام مهندسی استان البرز

 

مدت اعتبار هر دوره سه سال است.
این بدان معنا خواهد بود که از زمانیکه سه سال به تکمیل سنوات‌ شما باقی مانده باشد لازم است در دوره های ارتقای پایه نظام مهندسی ساختمان ثبت نام نمایید.

پس از رسیدن تعداد متقاضی به حد نصاب کلاس ها تشکیل میشود. از این رو تلاش کنید در زمان مناسبی نسبت به ثبت نام در سامانه کارتابل اقدام کنید. این موضوع بویژه در خصوص دوره های ارتقای پایه بالاتر اهمیت دارد.

لیست دروه های آموزشی

ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی شامل رشته های عمران، معماری، شهرسازی، مکانیک، برق، نقشه برداری، عمران – مکانیک و ترافیک خواهد شد. این دوره ها جهت ورود به پایه ها و سطوح مختلف برگزار شده که هر کدام از آن ها دارای عناوین و دروس جداگانه می باشد.

 

سایت ثبت نام دوره های آموزشی نظام مهندسی

دوره های آموزشی نظام مهندسی زیر نظر سازمان نظام مهندسی به تفکیک هر استان برگزار شده و افراد در راستای اهداف مختلف نیاز به شرکت در این دوره ها خواهند داشت و دارای انواع مختلف بوده که افراد جهت حضور در این دوره ها نیاز به این داشته تا با اطلاع از لیست ثبت نام فرآیند نام نویسی را در بستر الکترونیک در نظر گرفته شده انجام دهند.

مدارک لازم جهت ارتقا پایه نظام مهندسی

مدارک مورد نیاز به منظور ارتقا پایه  دوره های نظام مهندسی به شرح زیر می باشد.

اصل پروانه اشتغال به کار مهندسی
ارائه مدارک مربوط به سابقه کار مطابق با آیین نامه اجرایی وزارت راه و شهرسازی
اصل و تصویر گواهی شرکت در دوره های آموزشی
دو قطعه عکس 4*3 با زمینه روشن
اصل و تصویر فیش واریزی هزینه مربوطه
کپی مدارک کاردانی برای متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته
تکمیل فرم ارتقا پایه
کپی مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی
تاییدیه مدرک تحصیلی
ارائه برگه تسویه حساب از اداره کل امور مالیاتی

داوطلبانی که دارای پروانه نظام مهندسی هستند می توانند پس از گذشت 4 سال از پایه 3 به 2 با گذراندن دوره های مورد نیاز و پس از گذشت 5 سال دیگر از پایه 2 به 1 ارتقاء پیدا کنند .

مدت توقف در پایه پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی:

مدت توقف در پایه پروانه اشتغال به مهندسی به مدت زمانی گفته می شود که برای ارتقا پایه لازم است تا اززمان صدور پروانه پایه قبلی از آن سپری گردد.

طبق قـانون نظام مهندسی، زمان توقف در پــایه از 3 به 2 چـهار سـال، از 2 به 1 پنج سـال و از 1 به ارشد 6 سال از تاریخ اخذصلاحیت نظارت، طراحی و اجرا می باشد.
زمان توقف برای هر یک از صلاحیت ها، به صورت مجزا ملاک عمل خواهد بود.
برای صلاحیت نظارت و طراحی، تاریخ اخذپروانه(برای هرکدام) و برای صلاحیت اجرا، تاریخ درج شده در پشت پروانه، مدنظر است.
مدارك تحصیلات تکمیلی اعم ازکارشناسی ارشد ودکتری تاثیری درکاهش زمان فوق نخواهند داشت.
ارتقا از پایه 1 به ارشد نیاز به گذراندن دوره های آموزشی و تعویض پروانه ندارد.

ارتقا پایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه , تمدید و ارتقا پایه پروانه ی اشتغال نظام مهندسی ساختمان دانشگاه پیام نور استان البرز با مدیریت دکتر مهدی آخوندی

جهت اطلاع از زمان و مکان برگزاری دوره , نحوه ی ثبت نام و برگزاری دوره های نظام مهندسی  استان البرز وارد سایت ارتقا پایه شوید و فیلم آموزشی مربوط به نحوه ی ثبت نام و شرکت در دوره ها را مشاهده نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره جهت ثبت نام با مشاورین ارتقا پایه تماس حاصل نمایید.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon