در مقالات نظام مهندسی

ورود به حرفه اجرا البرز

تمامی مهندسینی ورود به حرفه اجرا البرز که در آزمون نظام مهندسی البرز رشته عمران و معماری شرکت کرده اند. و حداقل نمره 50 را اخذ کرده اند در آزمون اجرا قبول شده اند لذا باید در 7 دوره آموزشی کلاس های البرز در دانشگاه پیام نور یا در کلاس های مجازی ثبت نام نمایند . مهندسینی که در آزمون نمره 48 یا نمره 49 شده اند قبول مشروط هستند و می باییستی علاوه بر 7 دوره ورود  اگر 48 مشروط شده اند باید 2 دوره از دوره های ارتقا پایه 3ب2 صلاحیت اجرا را به دلخواه خود از سایت ثبت نام کلاس های ارتقا پایه نظام مهندسی البرز که در دانشگاه پیام نور البرز توسط دکتر مهدی آخوندی مدیر آموزش دوره های ارتقا پایه،  و تمدید پروانه نظام مهندسی البرز  برنامه ریزی شده است. ثبت نام نمایند.

ورود به حرفه اجرا البرز

کلاس های سازمان نظام مهندسی قم و قزوین و مرکزی و همدان و دیگر استان ها نیز در دانشگاه پیام نور البرز تشکیل می گردد.در تمامی روزهای هفته عصر و روز های تعطیل کلاس های نظام مهندسی البرز در دانشگاه پیام نور البرز برگزار است.

کلاس های ارتقا پایه در سریع ترین زمان ممکن برقرار می شود و مهندسان می توانند. به صورت مجازی در سایت www.erteghapaye.com ثبت نام نمایند. تمامی مهندسانی که قصد دارد در کوتاه ترین زمان ممکن دوره های ارتقا پایه را پاس کنند می توانند در سایت ارتقا پایه و تمدید پروانه اشتغال مبحث 19 نظام مهندسی مازندران شرکت نمایند. مهندسان دیگر استان ها برای شرکت در دوره های ارتقا پایه نظام مهندس گیلان نیز با اخذ معرفی نامه در کلاس های البرز شرکت نمایند. دور های آموزشی نظام مهندسی اراک که در سایت کلاس های ارتقا پایه نظام مهندسی البرز ارتقا پایه دات کام ثیت نام نمایند.

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon