در مقالات نظام مهندسی

کلاس مبحث 19 نظام مهندسی البرز

بر اساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی از مهرماه سال 1402 تمامی مهندسین نظام مهندسی که دارای صلاحیت نظارت عمران یا طراخی و یا نظارت معماری یا دارای صلاحیت طراحی یا نظارت مکانیک یا دارای صلاحیت طراحی و نظارت برق هستند می بایستی کلاس های مبحث 19 البرز را در سایت ارتقا پایه نظام مهندسی البرز ثبت نام نمایند.

برای تمامی رشنه ها برای رشته عمران کد 364 هر هفته پنج شنبه و جمعه برگزار می گردد برای رشته های مکانیک و برق و معماری هر ماه دوره تئسط دکتر مهدی آخوندی برنامه ریزی می شود.

کلاس مبحث 19 نظام مهندسی البرز

کلاس مبحث 19 نظام مهندسی البرز

برای ثبت نام  مبحث 19 که برای مهندسین عمران 16 ساعت در 2 روز است و برای رشته های مکانیک و برق و معماری 32 ساعت در 4 روز می باشد. یکی از نکات ویژه در بحث نظارت و طراحی ساختمان های کشور نظارت و طراحی اصول مبحث19 برای ساختمان ها می باشد. کلاس مبحث 19 مجازی در استان البرز نیز در حال برنامه ریزی برای اجرا می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت www.erteghapaye.com مراجغه فرمایید.\ با عنیت به اینکه برای تمدید پروانه و یا ارتقا پروانه اشتغال می بایستی کلاس مبحث 19 را حتما پاس کرد. پس اگر زمان دارید هرچه سریعتر در دوره های مبحث 19 نظام مهندسی البرز که در دانشگاه پیام نور تشکیل می گردد ثبت نام کنید.

کلاس ها در کمترن زمان ممکن به سرعت برگزار شده و نتایج در کمترین زمان ممکن به نظام مهندسی البرز ارسال می گردد. مراقب باشید اگر زمان پروانه شما تمام شود شما نمی توانید کاری در نظام مهندسی انجام دهید. مگر آنکه پروانه اشتغال نظام مهندسی قم را تمدید کنید.

که نیازمند دوره های مجازی مبحث 19 نظام مهنندسی می باشد. ارادتمند جمعه شریف مهندسین دکتر مهدی آخوندی مدیر آموزش نظام مهندسی البرزبه قول دکتر مهدی قالیبافبان اول آدم باش بعد مهندس باش

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon