در مقالات نظام مهندسی

ارتقا پایه نظام مهندسی

جهت ثبت نام در کلاس های ارتقا پایه نظام مهندسی لازم است به  راحتی به سایت www.erteghapaye.com مراجعه نمایید . پس از ورود دوره مد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل بفرمایید لازم به ذکر است که گذراندن دروس مبحث 19 و hse (مبانی سلامت ….) برای مهندسین دارای صلاحیت نظارت و اجرا اجباری میباشد بدین صورت که دوره مبحث 19 برای مهندسین دارای صلاحیت نظارت و دوره ی hse برای مهندسین دارای صلاحیت اجرا میباشد .عزیزانی که قبل تر دوره hse کد 811/7 را گذرانده اند برای تمدید پروانه خود نیاز به گذراندن مجدد دوره را ندارند و به راحتی از سایت نظام مهندسی البرز گواهی دوره خود را دریافت نمایند تا بتوانند در سایت سپامک بارگزاری نمایند .مهندسین که نیاز به ارتقا صلاحیت اجرا دارند نیاز به گذراندن دوره های 2 روزه و یا 3 روزه بنا به ارتقا پایه مد نظر خود دارند .دوره مبحث 19نیز که برای هر 4 رشته ی عمران، معماری ، برق ، مکانیک الزامی میباشد. کلاس های ورود به حرفه نیز به محض اعلام نتایج آزمون های نظارت و اجرا قابل ثبت نام میباشد. عزیزانی که در آزمون نمره های 48 و49 را کسب کرده اند با گذراندن دروس تعریف شده موفق به کسب نمره قبولی میشوند و میتوانند پس از اتمام دوره های ورود به حرفه مدارک خود را در سایت سپامک بارگزاری کرده و موفق به اخذ پروانه اشتغال پایه 3 شوند. بدین صورت که عزیزانی که نمره 48 اخذ کرده موظف به شرکت در 2 دوره از دروس ارتقا 3به 2 و عزیزانی که نمره 49 را اخذ کرده اند موظف به شرکت در 1 دوره از دروس 3به 2 هستند . همچنین عزیزان ورود به حرفه که نمره کامل را اخذ کرده اند در 7 دوره الزامی موظف به شرکت هستند. دکتر مهدی آخوندی مدیر آموزش دوره های ارتقا پایه دانشگاه پیام نور در استان  البرز اخیرا در حال برنامه ریزی کلاس های مجریان گاز برای مهندسین مکانیک و پیمانکاران مکانیک هستند .Construction Engineering Organization نظام مهندسی البرز www.alborz-nezam.ir

 

 

توضیحاتی درباره ی مبحث 19

بیشتر مردم جامعه به این باور هستند که دلیل اجرای مبحث 19 مقررات ملی ساختمانی است مبنی بر بهینه سازی شدن سوخت و سبب بیشتر شدن هزینه های ساخت ساختمان ولی چنانچه مبحث 19 در ساختمانی به درستی اجرا شود هم هزینه ی اولیه ی ساختمان کاهش پیدا می کند و هم هزینه های بهره برداری و مصرف انرژی ساختمان باعث سود آور بود برای مصرف کنندگان می شود.

با گذراندن این دوره در کلاس های دکتر مهدی آخوندی با تمام مزایای و معایب این قوانین و اصولی بودن تمام مراحل آشنا خواهید شد .

برای ثبت نام این دوره باید روی کلمه ی ثبت نام کلیک کنید

 

 

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon