در مقالات نظام مهندسی

قبولی مشروط نمرات 48-49 مهر99:

قبولی مشروط نمرات 48-49 مهر99 -دستورالعمل دوره‌های آموزشی برای قبولی‌های با نمره ۴۸ و ۴۹ آزمون ورود به حرفه مهندسی مهر ۹۹ ابلاغ شد .
افرادی که نمرات 48-49در آزمون مهر1399 کسب کردند طبق اطلاعیه دفتر مقررات و ملی ساختمان تا پایان سال ۱۴۰۰ برای گذراندن دوره‌ها و کسب گواهی دوره مورد نظر فرصت دارند.

نمرات 48 -49 :

افراد با نمره ۴۸ نیاز به ۲ دوره آموزشی و افراد با نمره ۴۹ نیاز به ۱ دوره آموزشی دارند.
دوره‌های ذکر شده به تریب باید درصورت کسب نمره 49 , 1 دوره و درصورت کسب نمره 48 ,2 دوره از دوره های ارتقا پایه 3 به2 در همان صلاحیت و رشته ای که درآزمون پذیرفته شده ای باشد.

اطلاعیه دفتر مقررات و ملی ساختمان:

پیرو اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون‏های ورود به حرفه مهندسان مورخ مهرماه ۹۹ و نظر به موافقت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا، شرکت‌کنندگان درصورت کسب نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون مذکور مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی مصوب شیوه ‏نامه صدور، تمدید و ارتقاء پایه مهندسی و قبولی در آزمون پایان دوره و اخذ گواهینامه قبولی تا حداکثر پایان اسفندماه ۱۴۰۰، به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مهرماه ۹۹ محسوب می‏شوند.

لذا دستورالعمل دوره‌های آموزشی مذکور به ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شده و مهندسان می‌توانند از طریق مراجع مذکور از جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع و برای شرکت در دوره‌ها اقدام نمایند.
داوطلبان گرامی توجه نمایید :

مجدداً تاکید می‌گردد این دستورالعمل فقط مربوط به آزمون مهرماه ۹۹ بوده و قابل تعمیم به آزمون‌های دارای اعتبار قبل و آزمون‏های دوره‌های آینده نخواهد بود و داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند و مشمول این دستورالعمل نمی‌باشند بایستی در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

ارتقاپایه:

ارتقاپایه مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه ,ارتقاو تمدید پروانه نظام مهندسی مهندسان ساختمان دانشگاه پیام نور استان البرز با مدیریت دکترمهدی آخوندی

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon