در مقالات نظام مهندسی

کلاس های نظام مهندسی البرز

کلاس های نظام مهندسی البرزبه منظور ارتقای سطح دانش مهندسان ساختمان و به روز شدن اطلاعات و مهارت مهندسان برگزار میشود. کلاس های نظام مهندسی البرز در رشته های عمران ، معماری،برق،مکانیک در حال برگزاری میباشد اخیرا رشته های نقشه برداری و برق فشار قوی و همچنین دوره های لوله کشی گاز به این مجموعه اضافه گردیده که در حال برنامه ریزی میباشد و  پس از اتمام برنامه ریزی و تعیین زمان و تاریخ در سایت www.erteghapaye.com قابل مشاهده و ثبت نام میباشد.

کلاس های نظام مهندسی در استان البرز در دانشگاه پیام به مدیریت دکتر مهدی آخوندی در حال برگزاری میباشد که با استقبال جمع کثیری از مهندسین مواجه شده است . این کلاس های شامل دوره های ارتقا پایه مهندسان و همچنین به منظور تمدید پروانه مهندسین که تاریخ اعتبار پروانه آنها به پایان رسیده در حال برگزاری میباشد که ثبت این عزیزان به صورت آنلاین و از طریق سایت www.erteghapaye.com امکان پذیر میباشد .

کلاس های نظام مهندسی در استان البرز در محل دانشگاه پیام نور کرج در استان البرز به صورت حضوری در حال برگزاری میباشد . کلاس های شامل دوره های ورود حرفه برای عزیزانی که به تازگی موفق به کسب نمره قبولی در آموزن شده اند هچنین دوره های ارتقا پایه از پایه 3 به 2 و پایه 2به 1 و همچنین دوره های کارشناس رسمی دادگستری و تمدید پروانه اشتغال به صورت با بهترین اساتید آموزشی در این حوزه ها در دانشگاه پیام نور البرز در حال برگزاری میباشد

به تازگی دوره مبحث 19 ویژه مهندسین دارای صلاحیت نظارت و طراحی به صورت اجباری به لیست دروس ارائه اضافه شده است بدین صورت که برای مهندسین رشته های معماری و برق و مکانیک  در 4 روز و برای رشته عمران در 2 روز میباشد

دوه hse ربرای ارتقا پایه مهندسین عمران و معماری که دارای صلاحیت اجرا نیز میاشند به صورت اجباری در حال برگزاری میباشد

دوره hse برای تمدید پروانه اشتغال به صورت 1 روزه میباشد که  کد811/7 مخصوص مهندسین ورورد به حرفه و مهندسین که نیاز به تمدید پروانه اجرا الزامی میباشد.

 

 

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon