در مقالات نظام مهندسی

دوره های ورود به حرفه صلاحیت اجرا

 

دوره های ورود به حرفه صلاحیت اجرا-

لینک ثبت نام دوره ها :

https://erteghapayeh.com/product-category/enter/

تمامی دوره ها و آزمونها به دلیل شرایط کنونی کرونا آنلاین می باشد.

(دانشگاه پیام نور البرز اولین مجری برگزاری دوره های ورود به حرفه – ارتقا و تمدید پروانه ی مهندسان ساختمان )

 

اعتبارگواهی :

مدت اعتبار گواهينامه هاي دوره هاي ارتقاء پايه وسمینارهای آموزشی   از “تاريخ برگزاري به مدت 3 سال” بوده و پس از گذشت اين مدت گواهينامه هاي صادره، جهت تمديد و ارتقاء پايه از درجه اعتبار ساقط مي گردد.

اعتبار قبولی آزمون نظام مهندسی

گواهی قبولی مهندسین (به غیر از معماری) و کاردانهای فنی ساختمان در صورت احراز شرایط شرکت در آزمون به مدت 2سال از تاریخ برگزاری آزمون جهت اخذ یا ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار دارای اعتبار می‌باشد.

گواهی قبولی مهندسین (به غیر از معماری) و کاردان های فنی ساختمان در صورت احراز شرایط شرکت در آزمون در صورتی که از تاریخ آزمون بیش از 2 سال و حداکثر 4  سال گذشته باشد به‌شرحزیر خواهدبود:

1- در آزمون حرفه‌ای مهندسان رشته‌های شهرسازی، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و ترافیک  در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک  از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه، اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید است.

2- در آزمون کاردان های فنی ساختمان کلیه رشته‌ها در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه، اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید خواهد بود.

3- در آزمون حرفه‌ای مهندسان رشته عمران (نظارت) در صورت اثبات به فعالیت در حرفه و ارائه مدارک مستند از زمان آزمون تا تاریخ مراجعه، اعتبار گواهی قبولی صرفاً در بخش نظارت آزمون قابل تمدید است.

4- در آزمون حرفه‌ای مهندسان رشته عمران (محاسبات)، در صورت شرکت و قبولی در آزمون مصاحبه حضوری اعتبار گواهی قبولی قابل تمدید است.

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon