در دوره های ارتقاپایه نظام مهندسی, مقالات ارتقا پایه, مقالات نظام مهندسی

به استحضار کلیه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی البرز می رساند اژثز مهرماه سال 1402 برای ارتقا پایه و تمدید پروانه اشتغال نظام مهندسی باید دوره مبحث 19 گذرانده شود. این کلاس ها برای تمامی مهندسین و تمامی رشته ها زیر نظر دکتر مهدی آخوندی مدیر آموزش #ارتقا_پایه #تمدید_پروانه_اشتغال #نظام_مهندسی_ساختمان #نظارت #محاسبات #طراحی #سازمان_نظام_مهندسی_ساختمان

در دانشگاه پیام نور البرز در تمامی هفته ها برنامه ریزی و شروع می شود.

کلاس مبحث 19 برای مهندسین عمران 16 ساعت در دو روز هر هفته پنج شنبه بعد از ظهر از ساعت 14:۳۰ و جمعه از ساعت 8:۳۰ در دانشگاه پیام نور البرز تشکیل می گردد.

کلاس مبحث 19 برای رشته مهندسی معماری و مهندسی مکانیک و مهندسی برق اعضای نظام مهندسی البرز هر ماه در 4 روز آخر هفته از سه شنبه عصر تا جمعه برگزار می گردد.

اژ مزایای شرکت در دوره های مبحث 19 نظام مهندسی البرز که در ارتقا پابه دانشگاه پیام نور البرز تشکیل می گردد. اخذ امتحان در روز آخر و تسریع در صدور گواهی می باشد که باعث می شود مهندسین در کمترین زمان ممکن بتوانند گواهينامه پایان دوره خود را اخذ نمایند.

مهندسین سایر استان ها با اخذ معرفی نامه از استان های خود می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی اصفهان و کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی سمنان و کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی تهران و کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی استان قم و کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی گیلان و کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی مازندران و کلاس های مبحث 19 نظام مهندسی کرمانشاه و کلاس های مبحث 19  نظام مهندسي استان همدان در ارتقا پایه دانشگاه پیام نور البرز برگزار می گردد.


دوره ها

دوره های مجازی کلاس مبحث 19 نظام مهندسی نیز بزودی در حال برنامه ریزی می باشد تا مهندسین بتوانند در کلاس های مجازی شرکت نمایند.

ارادتمند جامعه شریف مهندسین

دکتر مهدی آخوندی

مدیر آموزش #ارتقا_پایه #نظام_مهندسی_ساختمان

دانشگاه پیام نور البرز

 

 

0

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

wpChatIcon